Prowadzenie konta firmowego na Facebooku – Twojej firmy jeszcze nie ma na fejsie?

Prowadzenie konta firmowego na Facebooku – Twojej firmy jeszcze nie ma na fejsie?

Media społecznościowe – a zwłaszcza najpopularniejszy serwis Facebook – to doskonałe miejsce do tworzenia wiarygodnego, spójnego i pozytywnego wizerunku marki. Profil na Facebooku to także szansa na dotarcie do swojej grupy docelowej i nawiązanie z nią kontaktu.

Obecnie nie należy zastanawiać się, czy warto mieć firmowe konto na Facebooku, ale w jaki sposób skutecznie je poprowadzić.

 

Dlaczego warto mieć firmowe konto na Facebooku?

Trudno zliczyć wszystkie korzyści, jakie przemawiają za uruchomieniem i sprawnym prowadzeniem firmowego konta na Facebooku. Wśród najistotniejszych zalet wymienia się to, iż Twoja marka będzie mogła znacząco zyskać na własnym wizerunku, tworzyć skuteczniejszą identyfikację wizualną, a także wzmocnić swój brand.

Co więcej, zwiększysz swoją konkurencyjność, uruchomisz kolejny kanał dotarcia do klienta, a w konsekwencji usprawnisz lejek sprzedażowo-marketingowy, a także nawiążesz bezpośredni dialog. Odpowiednie poprowadzenie dialogu z docelową grupą odbiorców zagwarantuje Ci zbudowanie mocnej więzi emocjonalnej z potencjalnymi klientami, a w konsekwencji poprawi sprzedażowe słupki.

 

Na co zwracać uwagę przy prowadzeniu konta?

Wbrew pozorom prowadzenie profilu na Facebooku nie należy do najprostszych zadań. Decydując się na jego samodzielne prowadzenie, musisz liczyć się z koniecznością wdrożenia narzędzi pomiarowych i analitycznych, które pozwolą Ci weryfikować skuteczność działań w mediach społecznościowych, a także konieczność nieustannego weryfikowania nie tylko swojego profilu, ale również grup branżowych.

Firmowe konto wymaga także regularnego publikowania postów, dlatego też, aby tworzyć solidny wizerunek, musisz ustalić grafik postów i trzymać się go, angażować swoich odbiorców, sprawnie i profesjonalnie reagować na negatywne opinie i komentarze.

 

Nie masz czasu na prowadzenie profilu na Facebooku?

Wymienione wyżej zadania wyglądają na sporo pracy, prawda? Jeżeli nie masz na to wszystko czasu, odpowiedniej wiedzy ani chęci, skorzystaj z naszej usługi kompleksowego prowadzenia firmowego profilu na Facebooku.

Prowadzimy profile od A do Z – tworzymy strategię, publikujemy treści, pozostajemy w kontakcie z Twoją grupą docelową oraz realizujemy kampanie reklamowe. Specjalizujemy się w prowadzeniu profili firm działających w branży FMCG oraz w branży medycznej. Zyskaj spokojną głowę i wysoką konwersję, postaw na usługi Plus Brand.

Dodaj komentarz